probolan50Jedną z naszych oferowanych diet jest właśnie dieta na zwiększenie masy. Zdajemy sobie sprawę z tego jak ciężko przychodzi wielu osobom przybranie czystej tkanki mięśniowej. Samo przytycie nie jest aż takim wyzwaniem, jednak często kończy się to obrastaniem w tłuszcz, a nie sporym bicepsem. Dlatego też wraz z portalem odzywki-online postanowiliśmy wesprzeć te osoby. EscortTaxi odpowiada za pyszne dania, a odzywki-online.pl dostarczają zapas Probolanu50 do naszego jadłospisu. Po więcej szczegółowych informacji odsyłamy na http://odzywki-online.pl/probolan-50-opinie-cena-i-efekty/ – tam znajdziecie również sporo artykułów na temat budowania masy.

Jednak od nas również kilka słów na temat suplementu diety – Probolan 50

Po pierwsze produkt ten daje niemalże gwarancję skuteczności. Po regularnej kuracji tymi tabletkami efekty są oszałamiające. Oczywiście każdy z jego użytkowników potwierdza, że samo łykanie pigułek nie przyniesie tak spektakularnego efektu. Poleca się oczywiście systematyczne ćwiczenie na siłowni oraz zbilansowaną dietę. O to drugie Escort Taxi zadba!

Nic dziwnego, że postanowiliśmy włączyć właśnie ten produktem do naszej diety. Osoby, które stosują kurację Probolanem50 w niemalże 100% polecają go dalej. To świadczy o jego skuteczności oraz bezpieczeństwu.

Jakie ma zalety Probolan50?

Po pierwsze i najważniejsze nie zanotowano skutków ubocznych jego stosowania. Oznacza to, że w przeciwieństwie do wielu innych produktów dostępnych na rynku nie wywołuje chociażby reakcji alergicznych. Oczywiście warto zawsze zapoznać się z ulotką, aby mieć pewność, że zawarte w nim substancje nas nie uczulają. Jednak takim gwarantem pozytywnego działania jest chociażby wyłącznie organiczny skład Probolanu50. Jest to fenomen, ponieważ obecnie farmacja skupia się na wykorzystywaniu jedynie syntetycznych związków chemicznych do produkcji leków.

Jak widać Probolan50 cieszy się uznaniem wielu środowisk. Najważniejsza jest oczywiście opinia samych użytkowników. Jak już wspominaliśmy wyrażają się oni w samych superlatywach o produkcie. Również dietetycy szczerze polecają ten suplement jako uzupełnienie codziennej diety. I ostatnią grupą, która również wspiera ten produkt są naukowcy. Liczne badania wykazują, że jest to przełomowy środek pobudzający mięśnie do rozrostu i to na bazie jedynie naturalnego składu. Robi to rzeczywiście spore wrażenie.

dieta-na-mase-4500-kaloriiNasza oferta jest skierowana do osób, które pragną zwiększyć masę swoich mięśni. Oczywiście wiąże się to z dostarczaniem organizmowi odpowiedniej ilości kalorii i składników. W związku z tym postanowiliśmy wyjść temu naprzeciw i stworzyliśmy dwa warianty posiłków.

Jak wiadomo często je się oczami. W przypadku wyzwania jakim jest pochłonięcie aż 4500 kalorii, trzeba mieć czasami sporo motywacji. Dlatego też nasze menu jest zawsze kolorowe i pysznie pachnące. Dzięki temu łatwiej będzie pochłonąć tak duże porcje posiłków.

Różnice między jadłospisami:

Codziennie oferujemy inne menu i nawet jeśli korzystasz z naszych usług od dłuższego czasu to nie musisz się martwić o rutynę. Jednak zdajemy sobie sprawę, że istnieją różne upodobania i szkoły budowania masy. Poza tym każdy organizm jest inny, dlatego warto mieć wybór. Chodzi głównie o to, by wybrać pomiędzy bardzo chudym i mocno białkowym zestawem, który ma swoich wyznawców. Chociażby dlatego, że ogranicza do minimum konsumpcje tłuszczu. Natomiast drugą opcją jest postawienie na, nie tyle pustych kalorii, co po prostu dań z większą ilością tłuszczu. Istnieje teoria, że to właśnie tłuszcz jest nośnikiem smaku.

Pierwsza opcja – zero tłuszczu, dużo białka

Przykładowe menu w tym wariancie wygląda następująco:

I śniadanie – omlet z 7 białek i trzech żółtek, garść blanszowanego szpinaku oraz 100 g płatków żytnich + koktajl z bananów, awokado, jarmużu i nasion + suplementy na masę

II śniadanie – kanapka z polędwicą wołową, cebulą, ogórkiem kiszonym i sosem musztardowym na żytniej bagietce + surówka z tartej marchewki

Obiad – pół kurczaka z rożna + 200 g brązowego ryży + surówka z warzyw sezonowych

Podwieczorek – koktajl z bananów, szpinaku, odżywki białkowej i mango + baton energetyczny według naszego przepisu

Kolacja – serek wiejski ze świeżym ogórkiem i rzodkiewką + dwie bułki żytnie z polędwicą + dwa jaja na miękko + suplementy na masę

Druga opcja – więcej tłuszczu, ale równie dużo białka

I śniadanie – trzy kromki chleba żytniego posmarowane awokado + jajecznica z 7 jajek z boczkiem i cebulą smażona na maśle + sok świeżo wyciskany z cytrusów

II śniadanie – ryż brązowy gotowany na mleku z bananami i jabłkiem + porcja owoców i warzyw na surowo

Obiad – udko od gęsi duszone w warzywach w sosie własnym + kasza gryczana polana sosem + zasmażana kapusta

Podwieczorek – trzy kanapki z chleba żytniego posmarowane masłem orzechowym + dwa banany

Kolacja – omlet z 5 jajek + guacamole + trzy kromki żytniego chleba

dieta-odchudzająca-posiłkiW takiej diecie podstawą są jej odpowiednio dobrane i zbilansowane składniki. Skoro organizm ma mieć dostarczane niewiele kalorii to muszą one być najwyższej jakości. Nie można dopuścić do zrzucenia kilku kilogramów kosztem własnego zdrowia. Dlatego od tak długiego czasu trąbi się, aby porzucić mit głodówki. Odstawienie niemalże zupełnie jedzenie i dostarczanie zaledwie 1000 kcl albo i mniej to skazywanie się na choroby.

W związku z tym wychodzimy naprzeciw współczesnym oczekiwaniom i proponujemy lekkie i smaczne zestawy na cały dzień. Mamy do zaoferowania dwa warianty – wegetariański oraz mięsny. Obecnie wiele osób porzuciło jedzenie produktów odzwierzęcych w związku z tym uznaliśmy, że należy pójść z duchem czasu. Jeśli jesteś alergikiem albo nie możesz spożywać glutenu daj nam znać, jesteśmy w stanie dostosować posiłek do Twoich potrzeb.

Coś dla wegetarian – potrawy bez mięsa, za to z ogromem smaków i aromatów

I śniadanie – jogurt naturalny z owocami i płatkami żytnimi + świeżo wyciskany sok z cytrusów

II śniadanie – bruschetta z grzanką + sok z brzozy

Obiad – łosoś na parze + warzywa sezonowe blanszowane + łyżka brązowego ryżu

Podwieczorek – koktajl z banana, szpinaku, mango i grejpfruta + garść orzechów

Kolacja – lekka sałatka z serem mozarella, sałatą lodową, pomidorkami cherry, sosem na bazie jogurtu naturalnego + czosnkowa grzanka

Opcja z mięsem, ale nadal lekko i smacznie

I śniadanie – mix sałat z tuńczykiem, groszkiem i kaparami polany dresingiem winegret + sok ze świeżo wyciśniętych cytrusów

II śniadanie – serek wiejski z bananem i nasionami + herbata zielona

Obiad – polędwica wołowa duszona z warzywami + surówka z buraczków + pieczone ziemniaki

Podwieczorek – tarta marchewka z jabłkiem + wafle ryżowe

Kolacja – guacamole + grzanki z chleba żytniego

Jak widać nasze propozycje są na bazie sezonowych produktów oraz lekkie i zielone. Na pewno zachwycą nawet najbardziej wybredne podniebienia. Jesteśmy otwarci na sugestie. Nigdy nie ma problemu, aby wymienić dany produkt na taki, który lubi nasz Klient. Codziennie jest nowe menu i nowe smaki.

Witamy wszystkich czytelników. Wkrótce przedstawimy ofertę dowozu jedzenia dla sportowców na terenie całego Trójmiasta. Nasze posiłki dietetyczne będziemy kierować głównie do osób ćwiczących na siłowni z ukierunkowaniem na budowanie masy mięśniowej. Dowóz posiłków będzie możliwy zarówno do domów i miejsc pracy jak i prosto na siłownię. Wszelkie informacje będziemy udzielać telefonicznie lub na maila.